Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

Αλήθειες για το αδυνάτισμα

1)Έχασες 2 κιλά την 1η εβδομάδα; Διατήρησε την επαφή σου με το ρεαλισμό, τα κιλά που θα χάνεις τις επόμενες εβδομάδες θα είναι πολύ λιγότερα. Θα παίρνεις τους πρώτους 2 μήνες, 3 στις 5 καλές μετρήσεις και μετά 1 στις 4 καλές μετρήσεις. Αυτός είναι ο ρεαλισμός και αυτό είναι η δίαιτα.

2)Αν δεις ότι την 8η, 9η και 10η εβδομάδα η ζυγαριά να σταθεροποιείται σκέψου καλά τι θα ζητήσεις από την 11η εβδομάδα. Μην πιέσεις τον εαυτό σου ότι μπορεί να τα καταφέρει και ότι η ζυγαριά θα γυρίσει, πιθανότατα θα είναι ένα μεγάλο ψέμα. Σταμάτα την θεραπεία και μάθε για την ασθένεια σου, από τι πάσχεις και αφού μάθεις καλά την ασθένεια σου μετά ξεκίνα.

3)Όσο πιο λίγο τρως τόσο πιο πολλά κιλά θα πάρεις όταν σταματήσεις και τόσο πιο λίγο θα διαρκέσει η προσπάθεια σου. Αυτό που περιμένεις να συμβεί στο σώμα σου και να σε εντυπωσιάσει για να συνεχίσεις τη δίαιτα, θα το έχει προλάβει η πείνα. Έτσι το σώμα σου μπορεί να μην σε μάθει να τρως σωστά, αλλά θα σε μάθει ότι με την πείνα δεν τα βάζεις, θα χάσεις.

4)Ο πραγματικός χρόνος δίαιτας σε μια θεραπεία είναι το 1/3 ή το 1/4 του χρόνου που έχετε αφιερώσει, αυτό δεν είναι δίαιτα αλλά οι κραδασμοί που παράγονται από την εισαγωγή των αλλαγών μέσω της δίαιτας που έκανες στη καθημερινότητα σου. Ο χρόνος διαχείρισης των αλλαγών είναι πολύς περισσότερος απ' αυτόν που θεραπεύεσαι. Όταν έρθει το τέλος θα το καταλάβεις.

5)Άλλο πράγμα το αδυνάτισμα και άλλο η σωστή διατροφή. Μπορείς να αδυνατίσεις και με κακή διατροφή και μπορείς να παχύνεις και με καλή διατροφή.Εσύ δεν χρειάζεσαι τίποτε απ' τα δύο για να χάσεις κιλά. Πρέπει απλά να κάνεις τη δική σου διατροφή, τη θεραπεία σου.

6)Μέσα σε μια θεραπεία που θα διαρκέσει 12 μήνες έχεις 3 ζωές να κάψεις για να χάσεις κιλά και οι 3 ζωές εξαντλούνται σε 3-4 μήνες. Από εκεί και μετά απλά προσπαθείς να βαφτίσεις το κρέας ψάρι και το χαβιάρι βούτυρο. Μια θεραπεία με αποτέλεσμα εξαντλεί και τις 3 ζωές, αν δεν τις εξαντλήσει πάει να πει ότι τέλειωσε νωρίς με πεχιχρά αποτελέσματα. Η διαφορά της επιτυχίας έχει να κάνει με το πόσο αργά χρησιμοποίησες της τελευταία ευκαιρία. Όσο πιο αργά τόσο καλύτερα.

7)Αν η δίαιτα σου κρατήσει 12 μήνες πρέπει να ξέρεις ότι ζεις απο το αποτέλεσμα που έχει παραχθεί τις πρώτες 6 εβδομάδες. Αυτό σου έδωσε μια ταχύτητα που κράτησε μέχρι και σήμερα. Τα αποτελέσματα δεν φέρνουν μόνο αριθμούς αλλά και μια φόρα που θα σε κρατήσουν για καιρό ζωντανό. Η φόρα θα σου χρειαστεί πιο πολύ απ' ότι οι αριθμοί στη θεραπεία. Κράτησε το και το ξανασυζητάμε στο μέλλον.

8)Για να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή βάση. Ο εαυτός σου θέλει να σε σκοτώσει που του στερείς αυτά με τα οποία αισθάνεται ευτυχισμένος. Έτσι όταν είναι σε δίαιτα δεν σκέφτεται πως θα προσέξει για να χάσει κιλά, αλλά πως θα τρώει όπως παλιά με τις μικρότερες δυνατές επιπτώσεις. Έτσι μπαίνει σε κλίμα 'σταθερής ζυγαριάς' από πολύ νωρίς και ενώ έχει να χάσει πολλά κιλά ακόμη. Το αδυνάτισμα κάπου εκεί έχει τελειώσει.

9)Οι δίαιτες λένε θέλουν υπομονή και επιμονή, εγώ λέω ότι θέλει κυρίως να είσαι τυχερός. Θέλει πριν προλάβεις να βαρεθείς να σε έχει βρει ο καλός σου εαυτός και σε σύντομο διάστημα να σου έχει προσφέρει ένα τέτοιο αποτέλεσμα που θα κάνει να πιστέψεις στον εαυτό σου και αυτό είναι πολύ συγκυριακό φαινόμενο. Αν είσαι τυχερός, θα μαζέψεις απ' το δρόμο σου τις κουρασμένες και λαχανιασμένες 'υπομονή και επιμονή' και θα τους δώσεις αρκετό νερό για να σε ακολουθήσουν.

10)Οι καλές δίαιτες δεν είναι αυτές που στο τέλος χάνεις κιλά, αλλά αυτές που στο τέλος δουλεύεις πτυχές του εαυτού σου που δεν ήξερες. Αν μείνουν ίδιες αυτό σημαίνει ότι η δίαιτα είναι κακή και αν έχεις χάσει κιλά αυτά θα ξανάρθουν σύντομα. Κακή δίαιτα και κιλά γίνεται, καλή δίαιτα και 'ξαναπάχυνα' δεν γίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!