Σάββατο, 1 Απριλίου 2017

Χωρίς πρόγραμμα δεν αδυνατίζεις

   Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε ποιο είναι κατά τη γνώμη μας το σημαντικότερο κεφάλαιο στο αδυνάτισμα. H προσοχή όλων για πολλά χρόνια στράφηκε στις θερμίδες και στις δίαιτες με λίγο φαγητό που υποσχόντουσαν μεγάλα αποτελέσματα και σπουδαίο αδυνάτισμα.
Λίγα πράγματα έχουν αλλάξει μέχρι και σήμερα που μιλάμε αλλά διαφαίνεται μια τάση αλλαγής που είμαστε αισιόδοξοι ότι τα επόμενα χρόνια θα αυξηθεί γρήγορα. Το θερμιδοκεντρικό μοντέλο απέτυχε, καιρός να δώσει την σκυτάλη σε κάτι καινούριο και αποτελεσματικότερο. Η αξία της γνώσης των θερμίδων υπερτιμήθηκε στην εποχή μας και για πολλά χρόνια ήταν ο μπούσουλας των θεραπειών μείωσης βάρους. Παρακάτω θα δώσουμε την δική μας άποψη για ποιο είναι το σημαντικότερο που πρέπει να βελτιωθεί στις θεραπείες και τι είναι αυτό που παίζει βασικό ρόλο στο αδυνάτισμα αλλά και στην προσθήκη βάρους.
Ρύθμιση Μεταβολισμού
   Για να καταφέρει ένας άνθρωπος να χάσει κιλά πρέπει να ρυθμίσουμε το μεταβολισμό του, πρέπει ο οργανισμός του να δουλέψει φυσιολογικά για να παραχθεί αποτέλεσμα. Πρέπει να ρυθμιστεί η μεταβολική διεργασία και για να ρυθμιστεί πρέπει να φτιάξουμε το πρόγραμμα μας. Πρέπει να ρυθμίσουμε τις ώρες των γευμάτων μας, τις μέρες των γευμάτων μας, τη συχνότητα τους και την βελτίωση της ποιότητας, της σύνθεσης και της ποσότητας τους. Οι άνθρωποι διαμαρτύρονται όταν κάνουν δίαιτα ότι δεν χάνουν κιλά ενώ τρώνε λίγο και αυτό τους δημιουργεί ιδιαίτερο εκνευρισμό. Η αλήθεια είναι ότι τρώνε λίγο και δεν αδυνατίζουν αλλά δεν είναι το κύριο πρόβλημα τους το φαγητό αλλά ότι δεν έχουν πρόγραμμα. Ο οργανισμός για να λειτουργεί φυσιολογικά πρέπει να έχει ένα πρόγραμμα και όταν το έχει καταφέρνει δύο πράγματα α)αδυνατίζει β)δεν παίρνει εύκολα βάρος. Πρέπει τα γεύματα να είναι πλήρη και στις σωστές ώρες και αυτό να τηρείται ευλαβικά και χωρίς αλλαγές. Έτσι ο οργανισμός λειτουργεί φυσιολογικά και μας δίνει από το περίσσευμα του (λίπος) και προχωρά σταδιακά σε μείωση των επιπέδων λίπους. Πλήρη είναι τα γεύματα που έχουν απ' όλα αλλά όχι όλα. Έχουν πληρότητα χωρίς να είναι 'φουσκωμένα' ιδιαίτερα. Το πρόγραμμα στη διατροφή εξασφαλίζει ρύθμιση του μεταβολισμού και ασφαλές αδυνάτισμα, χωρίς εύκολη επαναπροσθήκη του.
Λίγες θερμίδες
   Τι γίνεται συνήθως στις δίαιτες; Ξεκινά ένα πρόγραμμα, πέφτει όλο το βάρος στις θερμίδες, ο πρωταγωνιστής αισθάνεται την ανάγκη να τρώει λίγο για να χάσει κιλά γρήγορα, ο μεταβολισμός υπολειτουργεί από τις μικρές ποσότητες και περνά σε κατάσταση σοκ και δεν χάνει γραμμάριο. Αν περάσουν δε κάποιες στιγμές που μπορεί να φάει λίγο παραπάνω παίρνει πολύ εύκολα βάρος. Το βάρος δεν πέφτει στη ρύθμιση του μεταβολισμού αλλά στο πόσες θερμίδες τρώει, πράγμα που δεν οδηγεί πουθενά. Η απελπισία ότι δεν χάνει κιλά τον κάνει να τρώει λιγότερο και λιγότερο και να τσαλακώνει πολύ το πρόγραμμα του σε σημείο να μην τρώει τακτικά και με σύνεση. Μικρές εκτονώσεις με μικρογλυκά οδηγούν κατευθείαν σε προσθήκη βάρους και σε απελπισία. Άλλη μια προσπάθεια πετάγεται στα σκουπίδια γιατί χάνεται στη μετάφραση. Έρχεται η επόμενη δίαιτα η οποία λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και ενώ στην προγούμενη είχαν προστεθεί κιλά, μπαίνουν και άλλα επιπλέον. Σε κάθε θεραπεία προστίθενται κιλά λόγω μη κατανόησης λειτουργίας του οργανισμού.
Φαινόμενο
     Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά στος εξής φαινόμενο, άνθρωποι που τρώνε μεγάλες ποσότητες φαγητού αλλά με πρόγραμμα και πληρότητα να έχουν σταθερό βάρος για πολλά χρόνια και άνθρωποι που είχαν λιγότερα κιλά και κάνουν συνέχεια δίαιτες να τους ξεπερνούν στην πορεία. Αυτοί οι άνθρωποι τρώνε λίγο, έχουν πολλά κιλά, δεν ξέρουν γιατί δεν αδυνατίζουν και αισθάνονται ενοχές όταν κάποιες φορές τρώνε λίγο περισσότερο. Παίρνουν εύκολα βάρος, αδυνατίζουν δύσκολα και το μέλλον δεν τους επιφυλλάσει καλές ειδήσεις για το βάρος τους. Αυτοί οι άνθρωποι για να μην παίρνουν εύκολα κιλά πρέπει να σταματήσουν να μετράνε θερμίδες και να τρώνε με πρόγραμμα τα γεύματα τους, έτσι θα χάσουν κιλά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!