Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

"Τρώω αρκετό ψωμί, αλλά μόνο ολικής που δε παχαίνει!"


Γράφει η Ευα Λεουνάκη

 
Αρκετές φορές σε συνεδρίες έχω ακούσει φράσεις όπως.."τρώω ψωμί ολικής που δε παχαίνει" ή "χρησιμοποιώ αρκετό βούτυρο που μου αρέσει αλλά παίρνω αυτό με τις φυτικές στερόλες που δε παχαίνει!" ή "βάζω αρκετό λάδι αλλά μόνο ελαιόλαδο που ειναι υγιεινό!". Και όταν τις ακούω σκέφτομαι, πώς ένα τρόφιμο μπορεί να  "παρεξηγηθεί"...


Φυσικά το ψωμί ολικής είναι θρεπτικότερο του λευκού, το βούτυρο με φυτικές στερόλες βοηθά (στα πλαίσια ισορροπημένης διατροφής) στη ρύθμιση της χοληστερόλης και το ελαιόλαδο είναι μία ευεργετική τροφή για τον οργανισμό, αυτό δε σημαίνει όμως πως όσο κι αν φάει κανείς το βάρος του θα μείνει σταθερό.
Όπως έχουμε ξαναπεί σε παλαιότερο άρθρο, η "ραχοκοκαλιά" της διατροφής μας είναι δύο λέξεις, η ποιότητα αλλά και η ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε. Και τι εννοώ; Για παράδειγμα το ψάρι είναι μία τροφή η οποία συχνά χρησιμοποιείται σε δίαιτες γιατί "αδυνατίζει".Το ψάρι θα συνεχίζει να "αδυνατίζει" ακόμα κι αν φάει κανείς δύο κιλά; Δε νομίζω..
Κανένα τρόφιμο δε παχαίνει ή αδυνατίζει από μόνο του. Κανένα τρόφιμο δεν έχει θαυματουργές ιδιότητες. Ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το κάθε τρόφιμο, καθορίζει το αν μας βοηθά στη μείωση ή στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!