Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Τρόπος Να Τραφείς: Να'χαμε ένα παγωτό...!



Οι πρώτοι καύσωνες ήρθαν και τα παγωτά ήρθαν κι αυτά μαζί τους...Τα γλυκά αντικαθιστούνται από πολλούς από ένα δροσιστικό παγωτό! Άλλοι το απολαμβάνουν και άλλοι το τρώνε με ενοχές.
Για αρκετό κόσμο τα γλυκό είναι μία πολύ...
ιδιαίτερη υπόθεση που δύσκολα μπορεί να ελαττωθεί, ας δούμε λοιπόν ποιά παγωτά μπορούν να μας βγάλουν το λιγότερο δυνατό από ένα πλαίσιο ισορροπημένης διατροφής.

Frozen yogurt!
Όλη η Αθήνα έχει γεμίσει με μαγαζιά που πουλάνε παγωτό γιαούρτι, αρκετά δροσιστικό και ελαφρύ. Η θερμιδική του αξία ανέρχεται περίπου στις 120 θερμίδες και είναι χαμηλό σε λιπαρά. Μια καλή επιλογή είναι να το συνοδεύσετε με φρέσκα φρούτα και μέλι, ή ξηρούς καρπούς και μέλι ή ακόμα και με σταγόνες σοκολάτας!

Παγωτό ξυλάκι!
Υπάρχουν στην αγορά ξυλάκια παγωτά με επικάλυψη γρανίτας και μέσα κρέμα γιαουρτίου, τα οποία είναι γευστικότατα, έχουν λιγότερες θερμίδες ακόμα και από ένα light παγωτό. Για δοκιμάστε τα....

Γρανίτα!
Η γρανίτα είναι διαχρονική αξία, δροσερή χωρίς λιπαρά και με λίγες θερμίδες περίπου 100 θερμίδες στα 100γρ.

Παγωτό χύμα!
Προτιμήστε μία μπάλα βανίλια (ανά 100γρ. περιέχουν περίπου 180 θερμίδες). Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούν τα παγωτά τύπου παρφέ, τα οποία υπερτερούν σε λίπος και συνεπώς σε θερμίδες. (ανά 100γρ. περιέχουν περίπου 220 θερμίδες).

Παγωτό....έκπληξη!
Παγώτό με ένα μόνο συστατικό!


                                                 Καλό δροσερό Καλοκαίρι!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!