Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Τρόπος Να Τραφείς: Μειώστε «ανώδυνα» το βάρος σας



Γράφει η Εύα Λεουνάκη


Προσπαθώντας να μειώσετε το βάρος σας, ίσως σκέφτεστε να κάνετε μεγάλες αλλαγές π.χ. ''Δε θα ξαναφάω ποτέ γλυκά!'' ή ''Θα τρώω μόνο σαλάτες!''. Μικρές αλλαγές όμως μπορούν να σας γίνουν ευκολότερα συνήθεια. Ακραίες δίαιτες ή πολύωρη άσκηση ενώ δεν ήσασταν ποτέ του γυμναστηρίου..στην αρχή θα έχουν θεαματικά αποτελέσματα μέχρι να έρθουν οι παλιές διατροφικές συνήθειες να σας σκουντήξουν τον ώμο...

Ένα υγιές βάρος μπορεί να επιτευχθεί ισορροπώντας τη θερμιδική πρόσληψη με τη κατανάλωση ενέργειας. Σίγουρα μία μείωση της τάξεως των 100 θερμίδων την ημέρα είναι εύκολη για όλους. Κι όμως αυτή η μείωση μακροπρόθεσμα μπορεί να μας δώσει ένα πιο σταθερό αποτέλεσμα από ότι μία δραστική μείωση της θερμιδικής πρόσληψης.
Πάμε να δούμε κάποιους τρόπους που μπορεί να γίνει αυτό:
  • Κάντε πιο ελαφρύ το καφέ σας, προσθέτοντας γάλα 0% και λίγο λιγότερη ζάχαρη. 
  • Χρησιμοποιήστε χαμηλών λιπαρών γάλα, τυρί και γιαούρτι.
  • Αφαιρέστε το ορατό λίπος απο το κρέας και το κοτόπουλο.
  • Χρησιμοποιήστε ελαφρυά κρέμα γάλακτος αντί πλήρες. Νοστιμεύει εξίσου το φαγητό σας!
  • Βάλτε με μέτρο το ελαιόλαδο στα φαγητά σας, μία κουταλιά της σούπας ανά μερίδα αρκεί. 
Να και κάποιες έξτρα ιδέες που θα μειώσουν τις θερμίδες που προσλαμβάνετε, πιθανόν χωρίς να το καταλάβετε:
  1. Χρησιμοποιείστε κανονικά πιάτα! Προτιμήστε τα πιάτα σας να μην είναι ούτε μικρά ούτε πολύ μεγάλα, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις το μέγεθος του πιάτου είναι αυτός που καθορίζει την ποσότητα που θα καταναλωθεί κι όχι εσείς. 
  2. Τρώτε αργά. Τρώγοντας αργά , δίνουμε χρόνο στον οργανισμό μας να μας δώσει το μήνυμα του κορεσμού. Αντίθετα μέσα σε 20 με 30 λεπτά που χρειάζεται να αντιληφθούμε το μήνυμα του κορεσμού, μπορεί να καταναλώσουμε ποσότητες φαγητού που ίσως δε χρειαζόμαστε και στο τέλος αισθανόμαστε και δυσφορία...
  3. Δεν είναι ανάγκη να φάτε όλο σας το φαγητό. Μη τρώτε το φαγητό αναγκαστικά επειδή είναι στο πιάτο. Τρώγοντας αργά όπως είπαμε πριν, ίσως να αντιληφθείτε ότι χορτάσατε μη έχοντας φάει ολο σας το φαγητό. Αφήστε το για το βράδυ, δε σας αναγκάζει κανείς να το φάτε εκείνη τη στιγμή.
  4. Αποφύγετε να τρώτε στο δρόμο. Η διαδικασία του γεύματος αποτελεί μία ιερή στιγμή της ημέρας.Προσπαθήστε να απολαμβάνετε το φαγητό σας. Με αυτό το τρόπο το γεύμα σας γίνεται απόλυτα συνειδητό. Τρώγοντας βιαστικά κάτι στο δρόμο ίσως να μη το θυμάστε καν ως γεύμα στο τέλος της ημέρας.
  5. Θυμηθείτε τι πίνετε. Αρκετές θερμίδες μπορεί να καταναλώσετε πίνοντας καφέ ή χυμούς ή και αλκοολούχα ποτά. Τα ροφήματα συνήθως δεν υπολογίζονται στη θερμιδική πρόσληψη. Κι όμως ένας καφές με σαντιγύ ή με σιρόπι καραμέλας ή και ένα κοκτέιλ στο μπαρ θεωρείται ένα μκρό γεύμα. Όπου είναι δυνατό, προτιμήστε να πίνετε και νερό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!