Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Έρευνες έδειξαν ότι..: Ο ρόλος της άσκησης στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους

Της Εύας Λεουνάκη, Διαιτολόγου-Διατροφολόγου

Πολλές φορές προσπαθούμε να μειώσουμε το βάρος μας με αυστηρές δίαιτες, ξεχνώντας τη φυσική δραστηριότητα και το ρόλο της στην μείωση του βάρους. Μία πρόσφατη έρευνα στο τμήμα Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, αναδεικνύει τη σημαντικότητα της σωματικής δραστηριότητας στη μείωση αλλά και στη διατήρηση του βάρους, σε βάθος χρόνου.



Η φυσική δραστηριότητα αυξάνει το βασικό µεταβολισµό και συµµετέχει στη ρύθµιση και στη διατήρηση του ιδανικού ποσοστού σωµατικού λίπους. Μέσω της σωματικής άσκησης επίσης, έχει βρεθεί ότι ο διαιτώμενος μπορεί να ελέγχξει καλύτερα την όρεξή του. Τέλος αναφέρθηκε ότι η σωματική δραστηριότητα μειώνει το άγχος του διαιτώμενου, ως προς την επαναπρόσληψη του βάρους.

Ο σύγχρονος ρυθμός ζωής μας έχει υποβάλλει σε πολλές ώρες την ημέρα καθιστική εργασία και στη κατανάλωση γρήγορο φαγητό (junk-food) με αποτέλεσμα τα ποσοστά παχυσαρκίας ολόενα και να αυξάνονται.
  • Προσπαθήστε να εισάγετε τουλάχιστον 20 λεπτά άσκηση την ημέρα, οποιουδήποτε είδους εσείς επιθυμείτε!
  • Προτιμήστε τις σκάλες αντί του ασανσέρ.
  • Χορέψτε! Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και αυτοσχεδιάστε. Θα ευθυμήσετε και θα ασκηθείτε χωρίς να το καταλάβετε!
  • Στις μικρές αποστάσεις προσπαθήστε να μη χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο (και για περιβαλλοντικούς και οικονομικούς λόγους).
  • Παίξτε με τα παιδιά σας ή με τον σκύλο/γάτα σας.
  • Κάντε ένα περίπατο στο πιο κοντινό σας πάρκο, αναπνεύστε, τεντώστε τα άκρα σας.
  • Σίγουρα κάπου κοντά σας γίνονται ποδηλατοπορείες! Ευκαιρία να ασκηθείτε και να γνωριστείτε!!
  • Και οι δουλειές του σπιτιού...άσκηση είναι!


Πηγή: J Obes. 2011;2011. pii: 360257. Epub 2010 Aug 12.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!