Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Απολαύστε τα ποπ κορν... κι αλλιώς!


Γράφει η Εμμανουέλα Λεουνάκη

Πολλοί από εμάς, έχουμε στο μυαλό μας τα ποπ-κορν με την κλασσική συνταγή. Βουτυρωμένα και αλατισμένα, να πωλούνται σε τεράστιες ποσότητες, συνήθως στους κινηματογράφους και τα θέατρα.


Το πρόβλημα όμως με αυτού του είδους τα ποπ κορν, είναι ότι μία μεγάλη μερίδα έχει περίπου 1200 θερμίδες, είναι ιδιαίτερα υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι (αρκεί να σκεφτείτε πως ημερησίως χρειαζόμαστε να λαμβάνουμε 1000mg νατρίου και μια μερίδα ποπ-κορν έχει από μόνη της 908mg) και τέλος η ποσότητα του κορεσμένου λίπους μέσα σε αυτά ξεπερνά τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη ενός ενήλικα (60γρ κορεσμένου λίπους).

Θέλετε λοιπόν να φάτε ποπ-κορν χωρίς να επωμίζεστε τα παραπάνω; Φτιάξτε το δικό σας σπιτικό ποπ-κορν με χαμηλά λιπαρά αλλά και σε φυσιολογικές θερμίδες!!

Προτιμήστε να αγοράζετε το καλαμπόκι ποπ κορν και να το παρασκευάζετε στην κοινή κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο και κλειστό καπάκι ή ακόμα καλύτερα χρησιμοποιήστε την ειδική συσκευή για ποπ κορν, που δεν χρειάζεται λάδι ή βούτυρο αλλά αέρα!

Στη συνέχεια δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα παρακάτω υλικά και στον συνδυασμό που επιθυμείτε:
  • Aλάτι, πιπέρι, πάπρικα ή τσίλι για τους λάτρεις των καυτερών
  • Ρίγανη, θυμάρι, δεντρολίβανο
  • Σκόρδο σε σκόνη, κρεμμύδι σε σκόνη
  • Ξύσμα από λάιμ και λίγο χυμό από λάιμ
  • Παρθένο ελαιόλαδο και βασιλικό
  • Τυρί τριμένο (μυζήθρα ξερή, μοτσαρέλα, παρμεζάνα)
  • Μια χούφτα κομματάκια σοκολάτα υγείας
  • Ξύσμα πορτοκαλιού και ζάχαρη

Την επόμενη φορά λοιπόν, επιχειρήστε να φτιάξετε τα δικά σας ποπ-κορν με ότι υλικά εσείς αγαπάτε. Το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει, αφού θα έχετε δοκιμάσει κάτι ιδιαίτερο γευστικά αλλά και δεν θα έχετε φορτωθεί περιττό λίπος, αλάτι και κενές θερμίδες!


Πτυχιούχος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, 
Υποψήφια Σύμβουλος Συστημικής Θεραπείας
email: eleounaki@outlook.com
site: www.eleounaki.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο! Θα χαρούμε πολύ!